היא חנות הבוטיק הכי טעימה שתמצאו בין צפת למטולה, כולל כל היישובים סביב. יש בה את הטעמים הכי שווים. יש לה אופה צמוד. וגבן צמוד. וירקות טריים שבאים כל יום מחדש מהאדמה עליה היא שוכנת. ויש בה עוד כל מיני טעמים שמוסיפים קסם לסל הפלאים, איתו תצאו ממנה. ׳חנות המשק׳ של חוות מצפה הימים, שהיא חלק מהמלון המפורסם, מצפה הימים, זו החנות הכי טעימה שיש כאן. 


אפשר להגיע כל יום ולהרכיב סל מלא בתענוגות לחיך. לחמי מחמצת, מאפים מתוקים, עוגות שמרים מפוצצות בשוקולד, עוגיות בשלל טעמים וחלות לשבת שלא תרצו להפסיק לאכול. כל אלה של השף קונדיטור סיוון צפריר- מעשה ידיו להתפאר. במקרר תגלו את הגבינות הנדירות של הגבן, יואב בלחסן. גבינות עיזים ובקר, גבינות קשות (צהובות, קממבר, רוקפור), יוגורטים וחלב (טבעי, דל שומן, יוגורט עיזים, בלקן ויוגורטים בטעמי פירות), לבנה, גבינות רכות, גבינות חצי קשות, גבינה צפתית, עיזים, צמחי תבלין ועוד). ויש גם  יינות, ליקרים, חליטות תה, ריבות, שמן זית ואת כל הטוב הזה יש בחנות שלא תרצו לעזוב. 

בפעם האחרונה שהייתי, אספתי סל צנוע ואיכותי. אחד לחם מחמצת. שתי חלות ועוגת שוקולד שמרים. ארי הקטן חיסל את החלה. הילל את עוגת השוקולד ואני את המחמצת. כל מי שטעם רצה עוד. אבל לא נשאר. חנות שכזו עוד לא טעמתם. תנסו אותי. 

החנות פתוחה בכל ימות השבוע בין השעות: 8:00-17:00. טלפון: 04-6994548

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.