שנה לקורונה, עלייה של 50% בצריכת אלכוהול


עליה של מאות אחוזים נרשמה בשנה האחרונה בצריכת אלכוהול ביתי. ונראה כי פורים 2021 הולך להביא עליה נוספות - כאשר החג השמח בשנה נחגג בצל המשבר הבריאותי גדול של המאה: ללא מסיבות התקהלויות או אירועים המוניים. 

נתוני צריכת האלכוהול הביתי לשנת  2020 אשר מפרסמות רשתות המשקאות המובילות מדגישות כי הישראלים התנחמו בשנה האחרונה באחד מהבילויים היחידים שלא נלקחו מהם בשל מגבלות השעה. האלכוהול. 

בעוד הפאבים והמסעדות נותרו מיותמים מלקוחות, חנויות המשקאות וברשתות השיווק חגגו. בחנויות היין והאלכוהול, מדווחים על עלייה  של 50% ברכישת אלכוהול.  

"משבר הקורונה והשהות הארוכה בבית הובילו לעליה משמעותית בהוצאה הממוצעת של הצרכן הישראלי. כאשר אפשרויות ההוצאה על אופנה ופנאי, טיסות לחו"ל, מסעדות, בילויים וחיי לילה מוגבלות משמעותית, הישראלים הפכו את הבית למרכז בילוי עיקרי. 

מעניין יותר שבצל המשבר הכבד, צרכנים הפכו מודעים הרבה יותר לעידוד תעשיה מקומית עם עליה של -40% בביקוש ליקבים ישראלים כחול לבן", מציינת פני בכר מנהלת שיווק בנא משקאות.